poniedziałek, 3 grudnia 2012

Alohaaaaa!

Siema.
Długo nie pisałam ale to dlatego że nie miałam czasu a jak miałam czas to mi się nie chciało..
I nie mam ostatnio pomysłów co lepić i kończy mi się fimo trza bd kupić tylko nie wiem kiedy pojadę
do Wrocka bo  auto nam się zepsuło ; ( Hehe to dzisiaj pokaże wam moje "wyroby"
Oczywiście mój aparat robi piękne zdjęcia...Niby dobra firma a zdjęcia dupne że ja piernicze.
Nom to mam nadzieję że urzekła was moja historia i tak pewnie nikt tego nie czyta ; )
 Taki jakiś "ludek" znalazłam na necie i mi się spodobał i se takiego zrobiłam (serce się nie udało)
Spongebob niestety moja kochana siostrzyczka zepsuła go...był cały spłaszczony ale go jakoś uratowałam ale oczu się nie udało ;(

3 komentarze:

  1. Sam aparat nie robi złych, czy dobrych zdjęć. To chyba bardziej kwestia oświetlenia, tła itp...
    Nagłówek bloga, uderzająco przypomina mi nazwę mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, może i przypomina, ale chyba "modelina pod tęczą" niezbyt by pasowała, prawda? ;) dzięki, za odwiedzenie bloga :o

      Usuń
  2. No chyba tak bo ja je robiłam wieczorem...Ale co sugerujesz że zgapiłyśmy? Już od dawna mamy taki nagłówek :P

    OdpowiedzUsuń