środa, 18 lipca 2012

Kolczyki Cini-Minis ; D

Nawet nie wiem po co zrobilam z nich kolczyki....a bigle wzięłam z kolczyków od cioci, które mi się nie podobały ;p No ale nie bd zanudzać, macie zdjęcie ; )
A "haczyki" robione ręcznie niszczą ich urok, przynajmniej pasują do koloru bigli ; )
Zawsze jest tak, że jak robię oczy, jedna źrenica jest większa a druga mniejsza..;D
Hahah, ten po lewej ma dziwne usta ;d
PS.Dzisiaj jadę do Wrocka na Bielany wybierać farby do nowego pokoju ^^
Co myślicie o jasnym turkusie i jasnym fiolecie? wg. mnie pasują, a to moje dwa ulubione kolory <3
I może kupię sobie jakąś kostkę fimo... 
AHA! I JESZCZE BARDZO CHCIAŁAM WAM PODZIĘKOWAĆ ZA ODWIEDZANIE BLOGA!
Statystyki zaczęły rosnąć, patrzcie ile już było odwiedzin ^^
Było to zarejestrowane o 11:00 nie wiem jak jest teraz, bo już jest 11:41
Ok, kończę już tego posta i mam nadzieję, że będziecie czasem odwiedzać naszego bloga : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz