sobota, 11 maja 2013

Siemaneczko ♥

Dzisiaj post nie o modelinie ale za to o mojej majówce. Majówka jak majówka niby taka zwykła ale ta była dla mnie po prostu nie do opisania! byłam w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Dino Parku, Western City i jakiejś jaskini..było meega! ( ten post nie ma na celu  chwalenia..jest taki jaki jest, ponieważ nic ostatnio nie lepiłam, a nie chciałam żeby znów doszło do tego żebym dodawała posty 1 na miesiąc ) i jeszcze mam dla was zdjęcia ♥

( przepraszam, że tylko 3 zdjęcia ale na reszcie była moja rodzina albo były zamazane.. )
~Turkusowa

1 komentarz:

  1. Też bym chciała, ja byłam w Kleinwelce w Niemczech, tzw. Parku Dinozaurów, super było ^^

    http://nietoperka.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili
    + dziś od godziny ok. 13 zmiana na jula-blog.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń