sobota, 14 grudnia 2013

Nowy wygląd? :)

Hei, jak mogliście już zauważyć jest nowy wygląd :) Nie będziemy tu wyjaśniać czemu, dlaczego, po co?, na co? Po prostu stary nam się znudził! :) Dzisiaj przygotowałam dla was M&M'sa ze starego tutorialu Arbuzika, którego znajdziecie w zakładce tutoriale. Przyczepiłam go do klucza od szafki szkolnej. + w bonusie pokażę wam jeszcze serduszko, które dostałam od Arbuza *,* obok serduszka jest już przeze mnie wykonana sowa z foremki :) A całość jest przyczepiona do szkolnego piórnika :)
I przepraszam za jakość zdjęć, bo robiłam je wczoraj wieczorem :*


To tyle na dziś :)
Podoba Ci się mój M&M's a może byś coś w nim zmienił/a?
I co sądzisz o serduszku Arbuza oraz mojej sowie? :)
Napisz w komentarzu! ;*
~ Turkusowa *~*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz