piątek, 13 grudnia 2013

Zimy nie ma :c

Hej moi kochani <3 jestem troszkę przeziębiona przez co nie poszłam do szkoły więc zdecydowałam się na dodanie posta :) Wreszcie znalazłam na to czas.. więc ulepiłam kilka rzeczy :) Ogólnie to czekam na zimę..ale ona nie chce do mnie przyjść :c Jak na razie to po tych strasznych wiatrach zrobiło się jakby wiosna była..ciągle jest ciepło..żeby chociaż śnieg spadł, ja chcę tylko śnieg <3 hmmm...ładny ten bałwanek? (jako pierwszego ulepiłam go po jakieś kilkomiesięcznej przerwie od lepienia )


Dziękuję za uwagę ;*
Ładny/Brzydki? Co byś w nim zmienił/a?
Napisz w komentarzu!
~ Tuurkusik *~*

2 komentarze:

  1. Ja tez z niecierpliwoscią czekam na zime...
    Bałwanek uroczy chociaz ja bym dodała marchewke:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się okaże, że do nas w ogóle nie przyjdzie :C
      Dziękuję ;) ..myślałam nad tą marchewką ale ostatecznie stwierdziłam, że ulepię go bez niej.
      Na bloga zaraz zaglądnę i również pozdrawiam ;*

      Usuń