poniedziałek, 8 października 2012

Zawieszam moje posty

Przepraszam Was bardzo...mam dużo na głowie. Chcę Was tylko ostrzec, że nie będzie postów z mojej strony do 15 PAŹDZIERNIKA 2012r. Czyli na tydzień! W tym czasie:

  • Przygotuję pozostałe tutoriale
  • Skończę czytać lekturę
  • Wymyślę posty oraz przygotuję je (Ogólnie chodzi o zdjęcia) 
  • Odpocznę trochę ; )
  • Postaram się w końcu zrobić ten kabel od netu (namówię tatę xd)
Dzisiejszy dzień mnie przeraził...Najpierw szkoła, potem obiad, jechać do przedszkola po nikole, zrobić lekcje (matma, przyra, j.ang.) ,przeczytać 10 stron książki ( i tak jestem do tyłu o 20) i już 16: 50 : (
A takie małe zawieszenie planowałam już trochę czasu i teraz będzie najkorzystniej bo mam dużo do roboty.
Oczywiście w wolnym czasie będę wpadać na inne blogi ale nie będę zamieszczać postów na naszym.
I taki mały ps.: chcecie czat na bloga? ; )
Pa! Ciekawe czy ktoś wytrzymał do końca...xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz