wtorek, 16 października 2012

Tutorial na wafla

Wiem, że pewnie większość z was widziała podobne w necie czy coś. Jak nie chcecie mojego, to sobie teraz szukajcie : ) Ja wam się postaram pokazać moją wersję.
Mam nadzieję, że nie potrzeba napisów : )


Pieczemy/Gotujemy/W mikrofali.







Na koniec można uciąć brzegi, jak ktoś woli ostre : ) Zwijamy w rulonik. Jeśli chcesz, możesz wsadzić w środek modelinę w kształcie rożka, żeby się wafel nie rozwalił. I oczywiście ozdabiamy! To już zostawiam Wam ; >
PS.Przepraszam za lampę, ale za oknem szaro buro  a jak daję lampkę kolory są nienaturalne.
Aaaa i wiem, sorka że robię zdjęcia na zeszycie ;d. Nie mam lepszego tła, ale myślę, że to jest ok?
Piszcie co sądzicie ! Domo będzie za jakieś 2-3 dni A na razie wypełnię braki postów o modelinie : ) Co prawda mam dużo rzeczy, ale większość nie jest warta to pokazania... :D
Pa!

2 komentarze: