wtorek, 2 października 2012

Tutorial kokarda

Uwielbiam bloggera -_- Napisałam posta, czekałam 10 minut aż się zdjęcia załadują, opublikowałam, było pokazane, że opublikowałam, ale posta nie było.
No więc jak w temacie tutorial na kokardę z okazji 1000 wyświetleń, Dziękujemy! : )
1.Potrzebujemy 2 dużych kulek i jednej małej.
2.Dwie większe wyrabiamy w palcach na kształt rombu ( Akurat ten kawałek modeliny był bardzo lepki i niestety ciężko mi było coś z tego zrobić -_-
3. Obydwa romby składamy na pół, z małej kulki robimy wałek, spłaszczamy go.
4. Łączymy romby i dodajemy pasek. Gotowe! :D



Przepraszam, że nie ma dalszych zdjęć, ale po złączeniu wszystko mi się rozwaliło, dlatego rada : Nie używajcie zbyt lepkiej modeliny ...  Romby powinny być cienkie, ale niezbyt cienkie.
Pokazałabym gotowe kokardy, ale dałam koleżance jako kolczyki i nie zrobiłam zdjęcia. 
Jako następny tutorial idą wafelki : d Być może będą jutro, ale nie gwarantuję bo stan połączenia internetowego z dnia na dzień się pogarsza -_- Trzymka ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz