sobota, 22 lutego 2014

GOLD BEAR AND GOLD OWL ♥

Hei :) Dzisiaj już sobota i połowa ferii za nami :c Nie wiem jak Wy ale ja tą połowę nieźle przechorowałam :/ I połowa atrakcji mnie ominęła :// No ale jeszcze mamy tydzień to się poszaleje! XD Chodakowska i Mel B powróciły.. więc wyczuwam, że już wyzdrowiałam <3 A dzisiaj mam dla was złotego misia i złotą sowę :)) Są z foremek - to logiczne. Ale po wyciągnięciu z foremki sowy czegoś mi brakowało..i postanowiłam, że ozdobię ją złotym brokatem potem jeszcze pomyślałam, że zrobię takiego samego misia no i tak powstał  GOLD BEAR AND GOLD OWL   Hmm..to chyba na tyle C:  Czyli nadeszła  pora na zdjęcia! zapraszam do oglądania..



Podobają się? Może byś coś w nim zmienił/a? ;*
Napisz swoją opinię w kom. <3
~ TurkuSOWA  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz