środa, 26 lutego 2014

gorąca czekolada + rogalik ♥ :)

Hei moi kochani! :) Co u Was? U mnie jak na razie super! wczoraj 2 dni spał u mnie kuzyn a dzisiaj kuzynka c: Najgorsze jest to, że mnie boli brzuch od tego śmiania się..jak czasami nas coś złapie to się tak śmiejemy, że muszą nas od siebie oddzielić ♥ XD Hmmm no i ogólnie czuję się już dobrze i skończyłam brać antybiotyk :) A dziś mam dla Was gorącą czekoladę + rogalika ♥ :)  Gorąca czekolada jest z fimo liquid i brązowej ciemnej modeliny fimo połączonej z białą, a rogalik (MÓJ PIERWSZY W ŻYCIU) jest z ciemno brązowej fimo rozjaśnionej białą fimo, faktura - szczoteczka do zębów i takie złotko co się kanapki zawija w nie :) no i troszkę dodałam pasteli..:)) pierwszy raz miałam styczność z fimo liquid czy z robieniem rogala ale jak na pierwszy raz uważam, że jest ok :> i  mam nadzieję, że mnie zrozumieliście..zapraszam do zdjęć!








I jak? wyszedł mi mój pierwszy w życiu rogalik? XD
I mam do Was takie małe pytanie :) Czy może chcielibyście zobaczyć moje rysunki? :)
Piszcie w kom. papa, miłego dnia Anioołki ♥ *~*
~Turkusowa♥ :)

2 komentarze:

  1. Jakie cudowne <3
    Z chęcią zb rysunki :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 :)
      To następny post będzie "rysunkowy" :)
      z pewnością zajrzę na tw bloga ;*

      Usuń