poniedziałek, 16 września 2013

Hey you! :)

Witajcie. Ja również zapuściłam bloga..;_; i bardzo Was za to przepraszam. Wiem, że pewnie straciłyśmy już czytelników i tylko niewiele z Was jeszcze tu zagląda. W sumie, tak szczerze to mam to w czteerech literach ;D Piszę go dla siebie, nie dla czytelników, chociaż miło, kiedy są komentują i odwiedzają :)

Jak już Trurkusik wspomniał, zmieniamy motyw bloga, na bardziej o temacie życia codziennego.
Jeśli jeszcze to Was nie zniechęciło, to czytajcie dalej, ale jeśli macie to za przeproszeniem w dupie, opuśćcie tą stronę bez jej spinania, ok? :>

Zapytacie dlaczego?
Otóż, ostatnio stwierdziłyśmy, że nie mamy siły i natchnienia na modelinę (co wcale nie znaczy, że z niej rezygnujemy - bardziej robimy przerwę ;), a że blog jest pusty i nie chciałyśmy go tak zostawić, zarządziłyśmy taką zmianę i mamy nadzieję że wam się spodoba :)
Jednym to się nie spodoba, a drudzy stwierdzą, że mają już dosyć modeliny. Ja w to nie wnikam. To jest nasz blog i możemy z nim robić co chcemy :)

Jeśli jeszcze Was nie zniechęciłam, to zapraszam (ale nie zmuszam!) do czytania i komentowania, z pewnością się odwdzięczymy :)



To by było już wszystko na dzisiaj, trzymajcie się, pa! :*
~Arbuzowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz