piątek, 20 września 2013

Ja Ci zaraz dam! ;x

Prosz bardz, pościk :D I żeby nie było, że nie wstawiam! ;_;
I tak Cie kocham <3

Soł, jaki by tu temaat...Co tam słychać? Nudny temat, ale jeśli komuś tak jak mi się nudzi, to może przeczytać ;_;

Dzień ogólnie spoko.
Dwie kartkówki. (Nie ma to jak się nauczyc z tego co nie było, a tego co było nie wyuczyć się na blachę ;_;) No niestety, prawdziwe życie szkolne się zaczyna...;x
Beka na angielskim: "Pszeee paniii, a kolega z tyłu narysował mi penisa na koszulcee ;_;"XD. Nudy na religii i złote myśli drugorocznych...Ach, no i interesujące pytania Garysia, lub Landryny (TAK, specjalnie nie ma literki B) i ignorowanie odpowiedzi na nie...Ach, ta nasza klasa :D Nie lubię pisać o dniu w szkole. Ale lubię pisać o przerwach z moim ukochanym Turkusikiem, Kinią, Alą i Anią <3 Niestety, jest ich mało, ale za to jest dużo do pogadania : )
W niedzielę zielonka, a ja nawet nie zaczęłam myśleć o pakowaniu ;__;
Teraz drapię się po głowie, co by tu jeszcze napisać... jestem po odrabianiu lekcji (pomyślicie sobie: co za kujon robi lekcje, skoro jedzie na zielonke -.- Nie. Nie kujon. Wolę raczej "osoba, która nie chce nic robić na ostatnią chwilę i mieć z głowy" ;) i czekam na zabuforowanie się prapremiery Na dobre i na złe <3 TAK! LUBIĘ TAKIE SERIALE! <3

 
Jesień idzie! Yhh...</3
~Arbuzowa
EDIT: I jeszcze tu dla Was taki relaksujący cover <3 http://www.youtube.com/watch?v=jUeTBfGKeIY #Tiffanatic <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz