poniedziałek, 16 września 2013

Me ♥ c:

No więc tak, dzisiaj poniedziałek :c Ale nie ma co smutać bo za tydzień zielonka <33 (zielona szkoła, jedziemy do Jarosławca) Ale się cieszę <3 Tak w ogóle pomyślałam sobie, że prawie wcale mnie nie znacie :) No więc w dzisiejszym poście trochę o sobie opowiem..No to tak mam 13 lat w styczniu 14 *-* Interesuję się głównie sportem, rysowaniem i fotografią ale lubię też lepić z modeliny, tkać, grać na gitarze no i dużo innych rzeczy :3 Ogólnie jestem bardzo cierpliwa i mam nadzieję, że miła i sympatyczna :) Zwę się Angelika ale wszyscy nazywają mnie inaczej np. Andzia, Szczypiorek, Nutella, Ongrzejnika itd. Lubię się wygłupiać, czasami mogę się śmiać i śmiać..wtedy nikt ani nic mnie nie uspokoi. Nie akceptuję siebie, chodzi mi o wygląd. No mogłabym jeszcze pisać i pisać ale to tyle jak na razie reszty się dowiecie czytając bloga ;** I na koniec zdjęcia z wakacji tak ta dziewczyna to ja..bez hejtów! :D



Czeeść! <3
~ Turkusowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz