sobota, 14 września 2013

info ♥

Hej, dawno mnie tu nie było :c przepraszam Was bardzo za to :C no to teraz czas na wytłumaczenie czemu mnie nie było. No więc tak cały sierpień nie było mnie w domu i nie miałam jak dodawać postów. oczywiście pomyślicie sobie, że to przecież już nie sierpień tylko prawie środek września! no tak, faktycznie :) Ogólnie miałam coś ulepić zaraz po powrocie od cioci ale wyszło tak, że w sobotę wróciłam i pojechałam do Wrocławia a w Niedzielę do Wambierzyc..potem 1 września.. rozpoczęcie roku szkolnego :C i okazało się, że nie mam prawie nic  do szkoły no to znów na cały dzień do Wrocławia :/ potem jakoś zapomniałam o blogu za co bardzo przepraszam :c Teraz też nie będzie postów z mojej strony zbyt często podejrzewam gdzieś do grudnia.. :/ zastanawiacie się czemu? Otóż temu, że będę miała robiony pokoik <3 tak nie mam własnego pokoju dzielę się z bratem jednym pokojem no i z siostrą....ale niestety trzeba zrobić tam parapet, ściany, nowe drzwi, no i  kaloryfer <3 ( nie mogę nic lepić, bo ciągle przechodzą przez "mój pokój" z jakimiś cegłami itd. więc muszę ciągle przesuwać się żeby mogli przejść :c ) Mam nadzieję, że zrozumiałyście/zrozumieliście o co mi chodzi :3 Ale się rozpisałam! No i to chyba na tyle :) będę się starała może dodawać posty z mojego życia codziennego tak do grudnia co wy na to? porozmawiam jeszcze o tym z Arbuzikiem *-* cześć :3

Komentujcie !
~ Turkusik ♥

1 komentarz: