niedziela, 2 marca 2014

Blueberry Muffin :)

Hejo!
Mamy już niedzielę, jutro koniec spania do 10:00, przesiadywania na komputerze i chodzenia cały dzień w piżamie. Ostatnimi czasy zakochałam się w różnorakich herbatach owocowych itp. Mogę ich pić po 3 kubki dziennie i dalej mi się nie znudzą.
Do wykonania tej pracy zainspirowała mnie właśnie herbata- Lipton Blueberry Muffin. Może i nie wzorowałam się opakowaniem, bo wcale nie przypomina mojego "dzieła"(?). Po prostu chodziło o samą ideę i pomysł na coś nowego ;)
Nigdy nie lubiłam robić muffinek czy babeczek, bo zwykle mi nie wychodziły i cała modelina szła na marne.
Chciałam jednak chociaż troszkę nadrobić zaległości, więc podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami. Myślę, że trochę się poprawiło, jednak nadal nie jest idealnie.

                                      



Ehhh....Nie umiem robić zdjęć ;)
Nie wiem, jak ja dam sobie radę w tym nadchodzącym tygodniu. Tymczasem się z Wami żegnam i lecę oglądać Doktora House'a <3
~Arbuzowa

2 komentarze: