sobota, 8 marca 2014

Rysunki :) część1

Hei moi kochani :) Dzisiaj post rysunkowy, tak jak obiecałam..dodaję go dopiero teraz, ponieważ wcześniej nie miałam okazji, niestety :( Ogólnie to podzieliłam te "rysunki" na dwie części c: W pierwszej, czyli w tej pokażę rysunki, które narysowałam mając 7/8 lat. Może nie są one ciekawe ale niektóre rysunki, które chciałabym Wam pokazać nie znalazłam a chciałam już dodać jakiś rysunkowy post więc tak to właśnie podzieliłam. No a więc tak.. :) Rysować zaczęłam mając jakieś 3 lata (tak mi powiedziała mama XD) i podobno były to jakieś bazgroły itd. No i tak sobie rysowałam i rysowałam aż do dziś :) Rysunki, które dzisiaj Wam pokażę mogą wydawać się Wam wydawać brzydkie, beznadziejne czy okropne ale dla mnie były i są najpiękniejsze i najlepsze <3 Nie wiem czemu ale do tych 4 rysunków  czuję taką sympatię <3
 koonik, miał być jednorożec :) ale chyba nie wyszedł..
 winx 
 Ten nie jest dokończony, ponieważ nie wiedziałam jak narysować tą rękę (pamiętam jak się wkurzałam) i on był rysowany u babci i nie miałam wtedy kredek ;c 
Barbie Mariposa? I don't know.
Podobają się wam moje "dzieła"? ♥ :D
Miłego dnia Aniołki Wy moje ♥ ;*
~Turkusowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz