niedziela, 23 marca 2014

Everything's changing.

Haj!
Dawno nie pisałam, huh. Jakiś tydzień temu naszło mnie na modelinę. Bo po co się uczyć do historii, geografii i matmy? :)
Dzisiaj przed Wami NIESPODZIANKA! Kolejne cini-minisy...Łał! xD
Kto by się tego spodziewał? ;)

Jestem z nich meeeeeeeeeeega zadowolona <3 Zwłaszcza, kiedy porównuję je do starszych wersji. Dopiero wtedy zauważam, jak moje umiejętności się rozwijają i mam motywację, by dalej próbować : )
Tutaj odsyłam do wcześniejszych wersji: NAJPIERWSIEJSZE HAH <3 DRUGA :> Wtedy byłam z nich tak zadowolona, jak z tych. A teraz...heh, wstydzę się tych starszych wersji :P
Nie mam zbyt dużo czasu, dlatego pozdrawiam cieplutko w tą deszczową pogodę i zmykam do biologii :<
~Arbuz

1 komentarz:

  1. Fajne, tylko język nie pasuje. Zapraszam na bloga:
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń